Nena en Català #01

7 11 2006

Aquí i ara comença aquest podcast. Hi haurà persones que ja em coneixeran per l’altre podcast que faig en castellà “5 minutos con Nena”, però per les persones que no, em dic Nena, tinc 46 anys i aquest podcast pretén ser un mitjà per donar a conèixer la meva llengua, el català, arreu del mon.No soc professora de català, per tant no esperin una conversa sense faltes, segur que sortiran alguns barbarismes. Encara no se el que explicaré, però vull que siguin expressions quotidianes del dia a dia, es ha dir coses senzilles, per si alguna vegada ho necessiten.Ja s’han apuntat al mapa d’oients del meu blog http://www.nenaencatala.com Momo, Kira i Armand, la persona que fa possible que avui surti aquest podcast, moltes gracies a tots.Una dita: Visca el pa, visca el vi, visca la mare que em va parir. = Ole tus huevos.No fa gaire vaig assistir a les II Jornades de Podcasting a Barcelona, ens vam trobar uns quants podcasters a prendre un cafè, i allà crec que va néixer aquest podcast, vam començar a parlar de que hi ha pocs podcats en català, bé desprès d’estar-ho madurant una mica, he pensat que, perquè no!! Ahir dilluns, va ser el primer dia de la setmana, i per tant una mica pesat, vaig fer un pont llarg 5 dies de festa, com aquell qui diu unes vacances, i ahir la meva jornada de treball es va fer una mica llarga.Avui dimarts, ja ha estat diferent, jo treballo de 7 a 2 de la tarda i de veritat m’ha passat volant. Aquesta tarda ja tinc a punt unes taronges i faré melmelada de taronja amarga, un dolç deliciós que al meu company Momo li agrada molt.Avui per acabar els hi posaré una cançó en català que es diu Canvi de latitud… aquí la tenen…. Doncs be, que els hi ha semblat, aquest numero 1 de Nena en Català, espero que m’enviïn els seus comentaris al meu correu electrònic nenaencatata@gmail.com i també si volen poden visitar la meva pagina al EMN, tanmateix poden apuntar-se al mapa de oients, que els que em coneixen ja saben que em fa molta il·lusió, espero que els hi hagi agradat, i per ara res més , desitjant estar amb vostès la pròxima vegada. Petonets a tots, Nena


Accions

Information

11 responses

7 11 2006
Douglas Delgado

Mucha suerte con tu nuevo podcast en Catalan, no he entenido nada aunque por ahi escuche mi nombre y creo que te referias a lo sucedio en el 25 de Su-OM.com si es si pues que bien.oye y petonets a ti tambien.

9 11 2006
Armand

Te felicito. Me encanto como todo lo que haces y ya estoy subscrito.

10 11 2006
nena

Hola Douglas! Gracias por tus animos, estoy muy contenta, ya has aprendido que besitos , en catalan se dice Petonets.

Gracias

Nena

10 11 2006
nena

Hola Armand! Gracias por felicitarme y tambien por tus animos.

Petonets

Nena

10 11 2006
nena

.

12 11 2006
Rafa

Enhorabuena por tu nuevo podcast. Hacía falta algo así.

Un beso.

12 11 2006
nena

Gracias Rafa!! A ver si tengo tantos millones i millones de oyentes como tú.

Besitos

Nena

27 11 2006
Claudia Contreras

Nena:

Deliciosa aportación, ahora entiendo de donde viene lo dulce de tu voz y lo calido de tu mirada… (te vi en la foto y me encanto)

¡Con gusto te escucho y aprendo de tu hermoso idioma!

Petonets!!!

27 11 2006
nena

Hola Claudia!!

“Estic molt contenta” que estés ahí escuchando, el otro dia escuche tu voz en el Podcast Testigos del Crimen, me sorprendí y me alegre.

Gracias por todo

Petonets!!

1 12 2006
Martin Rueda

Hola Nena! Estic molt content d’escriure’t! Ho faig des d’ Argentina, Santa Fe. Espero que facis molts molts podcasts! Els hi espero amb molta il.lussio.
Petonest, en Martin de Santa Fe.

2 12 2006
nena

Hola Martin!!
Jo també estic contenta de rebre els teus missatges i molt més sabent que són de l’Argentina, i també espero continuar fent podcast, molt agraïda pel teu recolçament. Gracies i petonets

Nena

Deixa un comentari

